logo

BlueControl - život v digitálním světě

noteŽivot s digitálními zařízeními
Od časného rána do pozdní noci používáme různé digitální zařízení (mobilní telefony, počítače, notebooky, tablety, televize apod.), jak při práci tak ve volném čase. S těmito zařízeními navíc pracujeme z těsné blízkosti a naše oči jsou tak čím dál více vystaveny světlu, které tato zařízení vyzařují.

Výzkum (2012 Vision Watch Findings) ukázal, že 34% dospělých tráví u digitálních zařízení 4 až 6 hodin denně a 14% takto stráví dokonce 10 až 12 hodin denně.


Není tedy překvapující že stále více lidí si stěžuje na: červené a podrážděné oči, suché oči, rozmazané vidění, únavu nebo bolesti hlavy.

Modré světlo - LCD a LED obrazovky vyzařují modré světlo, také známé jako vysokoenergické viditelné světlo. Kromě obrazovek je toto světlo obsaženo v umělém osvětlení interiérů. Přesto, že je modré světlo samo o sobě přírodním jevem (je součástí denního světlo a pomáhá nám zůstat vzhůru) nadměrná expozice může mít nežádoucí účinky a způsobit pocit napětí v očích a jejich únavu.

Vrstva BlueControl se vyrábí na čočky s nejodolnější antireflexní vrstvou na českém trhu. Díky tomu získáte kromě odolnosti proti modrému světlu v digitálních zařízeních také odolnost proti poškrábání a nežádoucím odrazům (antireflex) a čočku odpuzující vodu, špínu i prach.digital-media-use

banner-right

ZASTUPUJEME TYTO ZNAČKY


azzaro bausch black carrera cazal cogan
converse czone dilem eschenbach essilor jai
luger mexx nikon okula omega optifog
oxibis polaroid puma rudy stepper tag